poniedziałek, 26 listopada 2012

Tonik BIO aleosowy - Ziaja

 I oto pan BIO ... 

   




Tonik ten kupiłam ze względu na niską cenę. Jakościowo mnie sam produkt nie porywa, co prawda sprawia, że skóra jest miękka, ale aby to poczuć dość sporą ilość muszę wylać z butelki. Nie mam na myśli tu oczywiście 1/3 butelki, bo szybko zobaczyłabym dno w takim wypadku, ale mam wrażenie, że zbyt szybko wchłania się w wacik, być może dlatego, że jest bezbarwny, a jeśli ma kolor to ja tego nie widzę. 

Producent podaje, że to ,,aloesowa receptura", cóż, trzeba przyznać- pachnie aloesem i niezmieszanym za bardzo z chemią. 

- łagodnie oczyszcza naskórek- tak, zdecydowanie to produkt dla skóry wrażliwej, a moja skóra właśnie takowa jest;
- doskonale nawilża i tonizuje skórę- tonik tonizuje, to jasne, nawilżenie 3/5;
- wykazuje skuteczne działanie kojące- to produkt dostępny w aptekach, więc jego skład odpowiada standardom ,,aptecznym", choć nie mogę napisać, że to najlepszy tonik, którego używałam w swoim życiu;
- przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych - to robi każdy tonik, więc jasne. 
- produkt bez alkoholu- super dla wrażliwej skóry. 

Produkt godny polecenia, ponieważ za cenę ok. 6zł/ 200 ml mamy produkt niezłej jakości. Choć to Ziaja, do której przekonania zbyt wielkiego nie mam. 
Czy kupię go po raz drugi? - Czy ja wiem, chyba nie, jak dla mnie wolę mleko zamiast tego toniku. 

Ocena: 3/5

zdjęcie pochodzi z Internetu
Feel your natural skin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz