sobota, 10 listopada 2012

Mleczko Delia

                    

Działanie
Kosmetyk o nowoczesnej formule i przyjemnym zapachu do demakijażu i codziennej pielęgnacji twarzy i dekoltu. Gwarantuje dokładny i komfortowy demakijaż.

Składniki aktywne
• ekstrakt z ryżu, naturalna betaina i alantoina zapewniają optymalny poziom nawilżenia, działając jednocześnie kojąco i łagodząco na podrażnienia.
• Olej bawełniany bogaty w Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) aktywnie odżywia skórę, przyspiesza jej regenerację, wpływając na poprawę elastyczności i wygładzenia. 

Tyle podaje producent, jednak największą zaletą produktu jest jak dla mnie nawilżenie. To mleczko stosuję jedynie rano, zanim jeszcze nałożę krem. Ale po mleczku nie używam toniku. Choć skóra przez jakiś czas się świeci (bo mam mieszaną), to jednak żadne dotychczas stosowane mleczko nie dało mi takiego ukojenia. 
Na razie mi się nie znudziło, dlatego używam. Jeśli chodzi o usuwanie zanieczyszczeń, całkiem nieźle sobie radzi, choć podejrzewam, że z kolorowymi kosmetykami byłoby gorzej- wydaje się jakby na to zbyt rzadkie. Ja nie używam niczego poza kredką do brwi, której używam w ilości raczej symbolicznej. 
To do czego można się przyczepić, to butelka. Opakowanie jak dla mnie nieporęczne, bo pompka może w każdym razie się popsuć a ja zostanę z połową opakowania niezużytego. Na razie nic takiego nie miało miejsca, choć pompka co należy brać pod uwagę, może zostać zaczopowana mleczkiem, jeśli nie będziemy jej wycierać, dlatego jest to dla mnie mało estetyczne, a po za tym nieporęczne, bo ,,coś" wystaje (t.j. pompka). 
Cena to ok. 9 zł/210 ml. Nie jest wygórowana, choć należy brać pod uwagę, że mleczko nie jest zbyt wydajne. Tańsze mleczka np. Ziaja są wg mnie wydajniejsze.

Największa zaleta: NNKT jako składnik
Największa wada: pompka
Czy kupiłabym po raz kolejny?-  Tak. 
Ocena: 4/5

Feel your natural skin. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz