sobota, 10 listopada 2012

Mała buteleczka a cieszy

                                          
Tak, dobrze widzicie. Mam przed sobą co prawda mniejszą buteleczkę niż na zdjęciu, ale naprawdę zawartością warto się zainteresować. Buteleczka zawiera w sobie jedwab, który możemy używać do pielęgnacji włosów. Chociaż pachnie tak pięknie, że najchętniej pokryłabym się tym od stóp do głów. 
Jest to czysty jedwab, dlatego też wystarczy kropelka lub dwie na całe włosy, najlepiej unikać stosowania przy czubku głowy, ze względu na możliwość przetłuszczania się. Ja co prawda mam takie włosy, więc stosuję go raz na tydzień lub co półtora na końcówki. Ma zapewniać włosom zdrowy wygląd, ale należy pamiętać, że nie możemy go stosować po każdym umyciu. Na pewno nadaje się do pielęgnacji rozdwojonych końcówek, choć nie oczekujmy cudów po kilku użyciach. 
Ja sama go używam już któryś miesiąc z kolei i zauważyłam, że włosy wyglądają na bardziej lśniące i zdrowsze. Wcześniej tego efektu nie mogłam osiągnąć. Po użyciu włosy są miękkie, ale nie do przesady, dla mnie to bez ,,oh" i ,,ah". Co więcej, myślę, że cena jak za jakość jest naprawdę dobra- ok. 10 zł/ 15ml. Ja kupiłam w promocji w Rossmanie za niecałe 5zł. Jedwab można stosować także jako zabezpieczenie przed gorącem suszarki, choć sam jedwab pozwala wygładzić włosy, dzięki czemu łatwiej je ułożyć. Stosuje się go bez spłukiwania na włosy. Choć może być także wykorzystany jako olejek do masażu głowy.

Największa zaleta: konsystencja, bardzo gęsty i bardzo wydajny
Największa wada: trudność w wydobyciu ostatnich kropel z pojemnika
Czy kupiłabym po raz kolejny?- Tak.

Feel your natural skin. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz