sobota, 26 stycznia 2013

Nawilżanie skóry

Z pewnością nie jedna z Was spotkała się z ,,cennymi radami", jak należy dbać o skórę, o jej nawilżenie itd. Z moich rozmów z dermatologów wyniosłam trzy ważne punkty: 

- skóry nie należy przeciążać kosmetykami - co za dużo to nie zdrowo, skóra musi mieć czas na regenerację, skóra co prawda nie może się przyzwyczaić, ale dobrze jest raz na jakiś czas zrobić przerwę
- skórę należy myć delikatnie- czyli nie każdego dnia piling (czytałam o tym mądre posty, aż strach pomyśleć, co dzieje się wówczas ze skórą- wypryski, przesuszenie itd.), rezygnujemy z energicznego pocierania (skóry głowy też w ten sposób nie traktujemy)
- skórze należy dać pić- składników odżywczych, wody, zanim nałożymy krem, pomyślmy o tym, co jemy i jak jemy- późne podjadanie (ok. 22 i później) powoduje, że skóra wolniej się regeneruje wieczorem. Unikajmy słodyczy, bo one powodują przesuszanie skóry i przyspieszają jej starzenie się. Niestety, ale to mój zły nawyk. 

Podsumowanie: POZWÓLMY NASZEJ SKÓRZE BYĆ PIĘKNĄ!!!




7 komentarzy:

  1. cenne rady.. o skórę trzeba dbac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cenne rady. Rzeczywiście wiele osób nie docenia wpływu tego co i jak jemy na wygląd skóry. Krem kremem, ale witaminy i inne składniki odżywcze dostarczone od wewnątrz też są ważne, jeśli nie ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tym, co napisałaś. A w moim przypadku trudno będzie unikać słodyczy - mój luby co chwile kupuje mi coś słodkiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tym co napisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi nieźle, ale w życiu ciężko takich "prostych" zasad przestrzegać.

    OdpowiedzUsuń