wtorek, 22 stycznia 2013

Garnier Czysta Skóra 3w1


Dziś przychodzę z recenzją żelu do mycia twarzy. GARNIER Czysta Skóra 3w1 to produkt, który można używać na trzy sposoby:
-         jako żelu myjącego
-         peelingu
-         maseczki
                                        

Na opakowaniu możemy przeczytać ,,potrójna moc minerałów przeciw niedoskonałościom”. Czy to jednak działa?

Jest to produkt dla osób z tłustą lub mieszaną cerą z tendencją do niedoskonałości, wyprysków i zaskórników.

Od producenta czytamy:

  1. Żel myjący: wzbogacony w cynk, znany ze swoich właściwości regulujących wydzielanie sebum i w ekstrakt Smithsonite, oczyszcza i eliminuje zanieczyszenia.
  2. Peeling: zawiera pumeks, naturalny czynnik złuszczający, aby usuwać martwe komórki i odblokować pory.
  3. Maseczka: wzbogacona w glinkę posiadającą właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry.

Na początku byłam zachwycona tym, jak dobrze żel oczyszcza skórę. Niestety, ale w niedługim czasie zaczął ją podrażniać (skóra wrażliwa). Z pewnością jest to produkt dla osób, które chcą ,,dokładnie” odblokować pory. Konsystencja jest dość gęsta a sam produkt jest dość wydajny, nawet bardzo. Zapach zaś jest odrobinę dla mnie zbyt intensywny, nie jest to jednak wada w mojej ocenie. Ze względu na to, że produkt odznacza się silnym działaniem stosuję go raz w tygodniu. Jest to produkt dla osób poniżej 20 roku życia, z reguły. Opakowanie jest stabilne- nie musimy uważać, że pobrudzi naszą kosmetyczkę. Cena: ok.15/150ml.

Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Butylene Glycol, Zea Mays Starch/ Corn Starch, CI 77891/ Titanium Dioxide, Decyl Glucoside, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Chondrus Crispus (Carrageenan), PEG-7 Glyceryl Cocoate, Benzyl Salicylate, CI 42090/ Blue 1 Lake, Eucalyptus Globulus Extract/ Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Limonene, Linalool, Menthol, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Pumice, Salicylid Acid, Smithsonite/ Smithsonite Extract, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum/ Fragrance

Największa zaleta: oczyszczanie
Największa wada: nie dla skóry wrażliwej
Czy kupiłabym go ponownie? NIE
Ocena: 4/5
Feel your natural skin. 

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie

 

I tutaj na rozdanie na ,,kobiecylajfstajl"





3 komentarze:

  1. Z żelami do mycia trzeba uważać, bo wiele z nich wysusza i ściąga naszą skórę, co w konsekwencji powoduje nadmierne wydzielanie sebum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś ten ze szczoteczka. Niestety nie jest dla mnie bo mam bardzo wrażliwą cere i trochę wysuszał;-)
    Również pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że by się u mnie sprawdził. Nie mam wrażliwej skóry.

    OdpowiedzUsuń