sobota, 30 marca 2013

Co ujędrnić, co wyszczuplić

Jestem bardzo sceptycznie nastawiona do jakichkolwiek mleczek czy balsamów, które ujędrniają. Efekty za każdym razem są wg mnie krótkotrwałe, a jedynym sensownym rozwiązaniem wydaje się masowanie ciała. Skusiłam się jednak na kupno kolejnego specyfiku, który miał silnie ujędrnić- Mleczko sceniczne 30+ silnie ujędrniające od Sorayi. Zacznijmy od tego, co pisze producent. 

                                  
Mleczko zawiera model slim complex (bioelascol +kofeina), który zapewnia niepowtarzalne właściwości ujędrniające, nawilżające oraz antycellulitowe. Skutecznie kształtuje sylwetkę, przywracając jej perfekcyjny wygląd i dobrą kondycję.

To mleczko działa na podobnej zasadzie jak kremy pod oczy- bez masażu- klapa. 

- co daje "model slim complex"?- daje marketingową nazwę ; )
- niepowtarzalne właściwości ujędrniające- a jakie są powtarzalne? otóż, ujędrnia, ale dla kobiet po 30+ to za mało. Mam nieco ponad 20 i uważam, że dla osób w tym wieku  jak najbardziej się nadaje. 
- nawilża, to prawda, choć niestety ale na kilka godzin, zasługa gliceryny i innych
- antycellulitowe działanie- to nie jest mój główny problem, więc trudno mi ocenić
- efekt sceniczny- tak, po posmarowaniu się tym mleczkiem, poczuj się gwiazdą.; ) Nie wiem, na czym miałoby to polegać, producent milczy. 
- kształtuje sylwetkę- YES! nawet jak się go rzadko stosuje
- nie mam perfekcyjnego wyglądu- wiadomo, że nikt nie ma ; )
- dobra kondycja skóry- trudno ocenić bez konkretnych badań ; ) 
- dość długo się wchłania
- zapach raczej nie do określenia, ale niezbyt przyjemny
- pozostawia tłustą warstwę na skórze

                      

Piszę dziś z przekorą, by ukazać po części jak zostajemy zmanipulowani w zakupy podobnych produktów. Mleczko w stałej cenie ma wg mnie zbyt wygórowaną cenę. Ponad 15 zł za 400ml to słaba korzyść dla nas. Warte wypróbowania, jeśli nie borykamy się zbyt zaawansowanym cellulitem, a skóra nie jest przesuszona. Opakowanie schludne i nowoczesne, wygodne w użytkowaniu. Co do anti-ageing, każda skóra dobrze nawilżona wygląda młodziej, bo może odbić więcej światła, więc to chyba o to chodziło. Ocena końcowa: 4/6





Wesołych Świąt Wszystkim Czytelnikom Bloga! 
Pozdrawiam 
Truthka

3 komentarze: