poniedziałek, 26 listopada 2012

Bi-es - pretty woman



To jedna z moich tzw. perfum deodorant. Kocham ją za zapach, choć trwałość na mojej skórze zaskoczyła mnie. Trzyma dobrych kilka godzin i nigdy po jej zastosowaniu nie dostałam żadnego uczulenia. Od producenta dowiadujemy się, że dezodorant perfumowany zawiera: 

Aqua, Alcohol Denat., Parfum, Polysorbate-20, PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil, Triethyl Citrate, Bisabolol, Farnesol, Butyphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Alpha- Isomethyl Ionone, Limonene, Geraniol, Hydroxycitronellal, Linalool. 

Uff. Dotarłam do końca. Niektóre składniki mogą działać podrażniająco na skórę wrażliwą.

Zapach wg mnie jest przeznaczony dla kobiet zdecydowanych, pewnych siebie i wiedzących, czego chcą. Z pewnością może wydobyć nie tylko nutkę pazura z każdej kobiety. 

Feel your natural skin. 

Zdjęcie- internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz