niedziela, 2 grudnia 2012

Revlon Super Lustrous Lipstick- recenzja


     Co prawda wspominałam, że bardzo rzadko używam kolorowych kosmetyków, nie mniej jednak niedawno w mojej kosmetyczce, pojawiła się Dama od Ust- Revlon Lipstick. Ja mam odcień Coral Berry. Największą zaletą pomadki jest nawilżenie, często zmagam się z suchymi skórkami, a ona bardzo dobrze nawilża, a co najważniejsze kolor także zostaje na dłużej. 

Nie nadaje efektu sztucznych ust, chociaż zostawia na nich ładny pomysł. Pasuje do mojej jasnej karnacji, a kolorów by coś wybrać dla siebie jest cała masa. Dobrze kryje, nawet jeśli usta są trochę spierzchnięte. Czasami używam jej na balsam, ale zazwyczaj sama w sobie wystarcza. 

Cena to ok. 30 zł, ale z pewnością jest tego warta. 
Ocena: 4/5

Feel your natural skin. 








Zapraszam na rozdanie (tylko do dziś): link


5 komentarzy: